EmineSchool,

Categorii

  • Advertoriale
  • BIO
  • Iluminare LED
  • Medical
  • Știri Generale
  • Transport
  • Turism
EMINESCHOOL
Contact
EmineSchool,
  • Home
  • Despre noi
  • Legal
    • Politică de confidențialitate
    • Termeni și Condiții
    • Cookie
  • Contact
  • Știri Generale
  • Transport

Performanță, gestionarea indicatorilor în domeniul logistic

  • Link Building
  • 5 minute read
Performanță, gestionarea indicatorilor în domeniul logistic
Performanță, gestionarea indicatorilor în domeniul logistic
Total
0
Shares
0
0
0

Performanță, gestionarea indicatorilor în domeniul logistic. Baza KPI-urilor produsului: calitate, cantitate și verificare viitoare.

Indicatorii de performanță: informații generale

KPI, KPI, KPI…S-a vorbit mult despre KPI în ultima vreme la orice firma de transport.

Pentru a fi sincer, oamenii vorbesc despre KPI-uri de mult timp.

Acest termen (hey performance indicator) se regăsește în special în marketing, vânzări și unele cercetări.

Cu toate acestea, poate exista și în domeniul logistic atunci când căutăm discount motorină.

Indiferent dacă țintiți individul, echipa sau compania, aplecați-vă pe indicatorii de performanță obiectivi.

Am menționat mai sus de vânzări și marketing. De ce aceste domenii au avut de câștigat de pe urma indicatorilor?

Presupunem că au fost implicați mulți bani! În marketing, costurile pentru media și reclame sunt foarte mari.

În cea mai mare parte totul este digital în zilele noastre și oarecum mai ușor de măsurat valorile.

Vorbim despre instrumente utilizate pentru conversii, nu numai pentru oameni.

În vânzări situația nu este cu mult diferită. Vânzătorii sunt recompensați cu bonusuri.

Departamentele de vânzări au măsurat întotdeauna ceea ce făceau și cât de bine.

Succesul, produsul și cercetarea/dezvoltarea sunt cu un pas în urmă.

Între timp, alte departamente (resurse umane și finanțe sau case de expediții) sunt chiar mai departe.

În acest articol acoperim cele trei baze ale măsurătorilor pe care cred că ar trebui să le luăm în considerare:

  1. cantitate;
  2. calitate;
  3. verificare viitoare.

Bazele KPI-urilor

Indicatorii de performanță, indiferent de departament, ar trebui să acopere întotdeauna trei aspecte:

  • calitatea;
  • cantitatea (viteza);
  • construirea pentru viitor.

Atât echipa, cât și instrumentele pe care echipa le folosește, precum și creșterea personală.

Atunci când analizăm un departament specific și diferite domenii, detaliile se schimbă dar conceptul nu.

Când aspectele sunt la locul lor, puteți decide, pe baza nevoilor specifice, în timp util, unde se află accentul.

Puneți calitatea peste cantitate? Vreți ca în următoarele 2 trimestre să grăbiți lucrurile? Analizați următoarele date:

  • calitate la 50%;
  • cantitate la 30%;
  • creștere cu 20%.

În mod surprinzător, oamenii sunt atrași de viteză și uneori scad procentele la 20%.

În aceste condiții, măresc cantitatea la 60% pentru a compensa.

Asigurați-vă că indicatorii de performanță sunt înțeleși, vizibili și accesibili pentru persoanele care sunt măsurate.

Acesta este modul în care vă asigurați că indicatorii de performanță nu sunt folosiți doar pentru a măsura.

Indicatorii reprezintă și un instrument pentru a stimula oamenii să facă ceea ce este “corect”.

Punem ghilimele pentru că, evident, este ceea ce e potrivit pentru dvs. și ceea ce urmăriți.

Calitatea și cantitatea sunt destul de simple, dar construirea pentru viitor nu este, așa că o vom atinge rapid.

Așa cum am scris mai devreme, greutatea pusă pe fiecare aspect este internă persoanei, echipei și companiei.

Construirea pentru viitor este dublă.

Pe plan intern vorbim despre comunicarea valorii produsului, educarea echipei și a companiei ori autoeducare.

Extern nu este vorba despre comercializarea produsului, ci mai degrabă de brandul angajatorului.

Aveți grijă asupra consolidării poziției echipei în comunitate prin leadership, educație, prezentare etc.

Instrumentele indicatorilor de performanță

Un alt aspect al construirii pentru viitor este cea legată de instrumentele profesionale:

  • lucrul la foaia de parcurs;
  • îmbunătățirea instrumentelor și a infrastructurii;
  • planificarea recrutării;
  • integrarea viitorilor membri ai echipei.

Prin intermediul unor indicatori de perfomanță angajații iau în serios datele, și nu ca un “apropo”.

De asemenea, înseamnă că managementul oferă timp adecvat și valorifică munca pe care o prezintă.

Dacă nu doriți ca aceasta să aibă valoare, adăugați 0%, așa cum am scris mai sus.

Indicatorii principali de performanță înseamnă că suntem pe drumul cel bun.

Mai exact, avem utilizatori care ajung pe pagina noastră!

Cu toate acestea, succesul nu este atins dacă utilizaorii nu se vor înregistra!

De asemenea, există și indicatori de urmărire ceea ce înseamnă că avem succes. Utilizatorii s-au înregistrat și plătesc.

Este important să distingeți între ei, să îi măsurați și să puneți accentul corect pe ceea ce doriți să realizați.

Indicatorii de performanță pentru produse

Mai jos sunt KPI-urile echipei de produse pe care le măsoară, ce înseamnă și de ce sunt importante.

Aceștia nu sunt toți indicatorii de performanță însă sunt cei mai importanți și care merită să fie menționați:

1. Calitate

Așa cum am scris mai sus, dăm calității, în mod ideal într-o echipă bine pregătită, 50%.

Este important ca oamenii să știe că respectiva calitate este pe primul loc, dar și cantitatea este tot în zonă.

Uneori există o discuție cu privire la motivul pentru care cantitatea este importantă.

Nu are sens să măsurăm doar calitatea.

Persoanele care fac o diferență vizibilă și pun în mișcare lucrurile sunt cele pe care doriți să le încurajați?

Unii oameni merg până la măsurarea indicatorilor de performanță în funcție de venituri.

Vânzătorii vor ști să transpună acest lucru în venituri.

O companie trebuie să urmărească potrivirea produsului, iar veniturile pot fi înșelătoare pe termen scurt.

Calitatea unei echipe este foarte greu de măsurat.

Mai jos sunt câteva dintre lucrurile care credem că ar trebui luate în considerare:

  • numărul de clienți care utilizează o caracteristică. Dacă majoritatea clienților aleg să utilizeze o caracteristică – are valoare.
  • date de utilizare a funcției. Indicator al timpului petrecut, utilizare repetată (și alți indicatori pentru valoarea câștigată din funcție);
  • numărul de întrebări din cercetarea și dezvoltarea caracteristicilor – indicator principal. Întrebările și solicitările neclare de caracteristici bruiază cercetarea și dezvoltarea de produse. Dacă există întrebări de blocare sau o mulțime de funcții înseamnă că nu a fost scris corect;
  • înainte și înapoi pe succes – indicator principal. Acesta este un KPI comun cu echipa de succes sau cu oricine inițiază cereri de caracteristici.

2. Cantitate

  • numărul de funcții gata pe săptămână: indicator principal. Odată stabilită calitatea la un scor ridicat, măsurăm cantitatea în forma sa cea mai simplă. Cât de mult conținut este creat pentru cercetare și dezvoltare;
  • timpul de răspuns pentru discuții despre caracteristici – indicator principal. Fie de la clienți, interni sau externi, fie de la cercetare și dezvoltare. Viteza răspunsurilor este esențială pentru a reduce schimbarea contextului.

Construiți pentru viitor

Team building:

  1. pregătirea și menținerea potrivirii procesului de angajare – indicator principal. Procesul de angajare este critic – cât de bine o facem? Suntem noi, ca echipă, sincronizați cu scopul și rezultatele noastre? Este acest lucru în sincronizare cu obiectivele și nevoile companiei? Este distractiv procesul pentru candidat? Este suficient de rapid? Toate aceste lucruri fac parte din procesul de angajare;
  2. producerea de conținut extern (postare pe blog, podcast-uri etc.) – indicator principal. Brandul echipei, al companiei și îmbunătățirea capacității de a scrie, prezintă idei unor persoane externe;
  3. construirea KPI-urilor, inclusiv KPI măsurabile și modul de măsurare a acestora – indicator principal. Toată lucrarea de mai sus.
Link Building

Rezumat articol

Rezumat articol
89 100 0 1
Calitatea și cantitatea sunt destul de simple, dar construirea pentru viitor nu este, așa că o vom atinge rapid.
Calitatea și cantitatea sunt destul de simple, dar construirea pentru viitor nu este, așa că o vom atinge rapid.
89/100
Total Score
  • Articol de interes
    92/100 Minunat
  • Trafic organic
    80/100 Foarte bun
  • Text de prezentare
    96/100 Cel mai bun!
Total
0
Shares
Share 0
Tweet 0
Pin it 0
Articole recomandate
  • educație
  • KPI-uri
  • leadership
  • Logistic
  • Performanță
  • prezentare
Link Building

Articolele sunt create de compania SEO Services Plus, o companie specializată în servicii SEO și web design. Majoritatea articolelor au ca scop promovarea companiilor cu care colaborăm.

Previous Article
Becuri, ghidul celor interesați de alternativa oferită de LED
  • Iluminare LED
  • Știri Generale

Becuri, ghidul celor interesați de alternativa oferită de LED

  • Link Building
Citește articol...
Next Article
Mănuși medicale, elemente indispensabile pentru orice practician
  • Medical
  • Știri Generale

Mănuși medicale, elemente indispensabile pentru orice practician

  • Link Building
Citește articol...

Newsletter

Fiți la curent cu ultimele știri din învățământ

Articole recente

  • Curățenie, ce sarcini pot primi copiii în timpul vacanței de vară?
  • Ținutul Secuiesc, multiculturalismul în starea cea mai pură
  • Semințe, virtuțile mai puțin cunoscute ale sâmburilor de struguri
  • Mănuși medicale, elemente indispensabile pentru orice practician
  • Performanță, gestionarea indicatorilor în domeniul logistic

Categorii Principale

Advertoriale
3 Posts
View Posts
BIO
1 Posts
View Posts
Iluminare LED
1 Posts
View Posts
Medical
2 Posts
View Posts
Știri Generale
5 Posts
View Posts
Transport
1 Posts
View Posts
Turism
1 Posts
View Posts
EmineSchool,
Marketing Online, Servicii de Link Building

Input your search keywords and press Enter.