Achiziția de carburant ieftin este un aspect de dorit, fie că ești reprezentatul unei companii…
Website, cum să vă puneți pagina web în centrul serviciilor de marketing
Website-ul dvs. este „inima” prezenței dvs. în orice acțiune de marketing online. Este singurul loc de pe internet unde aveți control deplin asupra imaginilor, mesajelor și conținutului.
Orice faceți online ar trebui să atragă vizitatorii pe acest website.
Însă, există o mulțime de alte canale online de luat în considerare. De la diverse rețele sociale, la căutare plătită și organică până la listări locale.
Având toate aceste alte canale de marketing în combinație, este mai bine să planificați totul în jurul website-ului și să porniți de acolo dezvoltarea în orice business. Iată pașii pentru a realiza acest lucru în prezentul articol blog.
1. Publicați un website care funcționează
În primul rând, trebuie să creați un website eficient! Este vorba de asigurarea faptului că elementele de marketing de bază sunt la locul lor.
Acțiunea va trebui efectuată înainte de a trece la elementele mai avansate. Trebuie să puteți merge înainte de a putea fugi!
După cum puteți vedea, un website de marketing este în partea de sus a listei în faza inițială de construire. Dacă nu aveți un website de marketing excelent, este momentul să remediați problema.
Înseamnă crearea unui website cu o promisiune modernă și elemente de încredere. Ar trebui să fie compatibil cu dispozitivele mobile, cu un web design inteligent și simplu, ușor de navigat.
Sunt necesare servicii SEO puternice, completate cu metadate, cercetarea de cuvinte cheie și elemente off-page.
Fiecare pagină ar trebui să aibă un îndemn la acțiune care să genereze conversii. În plus, e important să distribuiți conținut într-o varietate de forme.
De exemplu, articole de blog, videoclipuri și podcast-uri. Acest conținut e valoros pentru publicul dvs. și vă ajută să vă stabiliți ca resursă de bază pentru orice informație din zona de expertiză.
Ce se întâmplă odată ce aceste elemente de bază ale unui website excelent sunt la locul lor? Puteți începe să vă îndreptați atenția spre integrarea celorlalte canale de marketing online din planul dvs.
2. Creați rețele sociale organice
Includem și rețelele de socializare în etapa de construcție fundamentală a indicelui de maturitate în marketing. Și asta pentru că rețelele sociale au devenit o parte esențială a experienței online zilnice a majorității oamenilor.
Website-uri precum Facebook promovează miliarde de utilizatori în fiecare zi. Prin urmare, este esențial să aveți o prezență pe aceste website-uri de social media majore.
Atunci când stabiliți profiluri pe aceste website-uri, doriți să vă asigurați că mesajele și design-ul dvs. sunt aliniate cu ceea ce se întâmplă pe website.
Siglele, schemele de culori, vocea și tonul adoptate în redactare trebuie să se sincronizeze cu ce găsesc vizitatorii dacă ajung pe website-ul dvs.
O neconcordanță a aspectului dintre platformele sociale și website vă poate dezamăgi potențialii clienți. Astfel, poate eroda încrederea în marca dvs.
După ce ați stabilit profilul de bază (care include adresa URL a website-ului), puteți începe să profitați de puterea rețelelor sociale pentru a atrage vizitatori în mod activ pe website-ul dvs.
Distribuirea conținutului găzduit pe website-ul dvs. e una din cele mai simple modalități de a face acest lucru. Ori de câte ori creați un articol pe blog, un videoclip explicativ, seminar web sau episod de podcast, distribuiți acest conținut pe social media.
Conținutul ar trebui să fie însoțit de o mică înțelegere. Va permite urmăritorilor să știe despre ce este vorba și un link care îi direcționează către conținutul de pe website-ul dvs.
3. Construiți o strategie de e-mail marketing
Marketing-ul prin e-mail este o componentă esențială a unui sistem complet de marketing. Dar, uneori se poate simți separat de website. Deoarece comunicați direct cu publicul prin e-mail, ce legătură are un website cu asta?
Trebuie să existe o relație simbiotică între lista de e-mail și website-ul dvs. Un website excelent include formulare de captare a clienților potențiali.
Astfel, vizitatorii interesați se pot înscrie la lista dvs. de e-mail. Mai apoi, puteți aduna informații valoroase despre cine sunt respectivele persoane.
În plus, conținutul e-mail-urilor trimise în lista dvs. ar trebui să includă link-uri către website-ul dvs. Poate trimiteți un buletin informativ lunar ce poate face legătura cu conținutul relevant al blog-ului de pe website.
Poate că trimiteți e-mail-uri despre produse noi ce urmează să fie lansate. Link-ul din e-mail trimite cititorii pe o pagină de pe website-ul dvs. cu informații privilegiate exclusive despre produsul care va fi anunțat în curând.
4. Adăugați rețele sociale plătite și de căutare
Ați stabilit o prezență organică pe rețelele de socializare? Puteți începe să vă extindeți orizonturile de marketing în căutare socială și cu PPC.
Cu eforturi sociale și de căutare plătite, puteți crea anunțuri care vizează anumite grupuri. De exemplu, înseamnă persoane ce locuiesc într-o anumită zonă geografică.
Tot aici putem include persoane care sunt deja clienți. Sau persoane cu profil demografic similar celui al clienților pe care îi aveți deja.
Ce se întâmplă după ce segmentați publicul și creați reclama ce vorbește cu fiecare subset al populației? Ultimul pas în stabilirea unei campanii publicitare de succes este să aveți o pagină de destinație pe website.
Pagina respectivă trebuie să fie concepută special pentru fiecare anunț.
O pagină de destinație adaptată la mesageria din anunț poate ajuta la creșterea ratelor de conversie. De exemplu, în publicitatea socială plătită și în publicitatea de căutare.
În loc să trimită vizitatorii pe o pagină generică, sunt întâmpinați cu informații specifice campaniei publicitare. Aceasta înseamnă că le va fi mai ușor să găsească informațiile dorite și apoi să ia măsuri.
5. Integrați tactici offline și online
Deși marketing-ul online e esențial în afaceri moderne, este important să nu neglijăm și tactica offline. În special pentru companiile locale, există adesea avantaje în publicitatea pe canale mai tradiționale.
De exemplu, anunțuri tipărite în ziare locale sau o campanie de corespondență directă pentru vecini. Chiar dacă aceste tactici se întâmplă offline, este posibil să conduceți în continuare trafic din eforturile de marketing offline către website.
Crearea codurilor UTM este un mod eficient de a urmări de unde provine traficul. Prin crearea de coduri separate pentru fiecare tactică offline puteți măsura rezultatele fiecărui anunț tipărit sau spot tv la un post de știri.
Concluzie
Un website eficient ar trebui să fie în centrul eforturilor de marketing ale oricărei companii. Indiferent dacă este online sau offline, toate drumurile de marketing ar trebui să ducă înapoi la acel website.
Acest lucru vă oferă puterea de a vă înțelege mai bine publicul. De a vă controla mesajele și de a genera conversii de-a lungul fiecărei etape a călătoriei clienților.
Dar un website excelent nu poate exista în vid. Acesta are nevoie de toate celelalte eforturi de marketing din jurul său pentru a fi cel mai eficient.
Pentru alte servicii SEO sau advertoriale SEO vă invităm să intrați în contact cu noi.